Jom Ikut

Dec 3, 2013

Man Burger Kukus Lava



Hai semua.Hari nie Cik Nur nak story bab makanan lagi.Jangan bosan tau..Makanan yang sedap haruslah dikongsi dan diwar-warkan.Tak gitu..hihihi..

Semua orang suka makan burger kan.Di Malaysia nie,pelbagai jenis burger yang ada.Kalau dulu sebut je nak makan burger,mesti ingat Mc Donalds.Bila malam-malam kat rumah rasa lapar,mesti keluar depan jalan nak beli Burger Ramly.Tu dulu..Sekarang nie banyak kiosk burger & macam-macam jenis burger dah ada.Dari burger biasa,burger bakar sampailah ke burger kukus.Nak yang mana? Tepuk perut tanya nak makan apa..hikhikhik..


Selalunya Burger Bakar je yang popular kan.Hari nie Cik Nur nak cerita tentang Burger Kukus pulak.Burger kukus nie memang best tau.Daging dan rotinya  lembut la sesangat. Kalau makan guna pisau & garfu,tak payah risau la kalau pisau & garfu tue tercampak ke meja orang sebelah kan..Sos burger kat sini memang melimpah-limpah.Tue yang besttt.. Yang paling menariknya, kat sini menunya semua ada nama manja masing-masing tau yang diambil dari cerita Kartun Spongebob. 


Suasana disini pun best.Lepak-lepak sambil makan burger kukus kan.Wahhhhh...sangat seronok...Konsep kedai nie - pergi ke kaunter,tengok menu, dan order.Kemudian bayar. Ambil resit bayaran dan staff di situ akan bagi 1 nombor giliran.Kemudian pilihlah nak duduk meja mana.Lepas tue duduk la sampai anda dengar nombor giliran anda dipanggil.Bila nombor dah dipanggil,pergi kedepan dekat dengan kaunter tue untuk ambil makanan yang dah diorder tadi.Kemudian balik semula ke meja,dan tunggu apa lagi.........Makan la...hihihihi

Antara menu yang Cik Nur order :
                                                   



                                                      








 


Makanan dah dapat,Cik Nur tak pandang kiri kanan dah..hihihi




Lepas makan,perut pun dah kenyang,hati pun senang..hahahaha..Harga makanan kat sini pun ok sesangat.



Di mana lokasinya???? Man Burger Kukus Lava nie ada 2 cawangan tau.Nak tahu lebih info tengok sini ye. 

web -  Man Burger Kukus Lava
 fb    -  Man Burger Kukus Lava

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KoMeN DiSiNi ^-^

Popular Posts