Jom Ikut

Jul 24, 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum

Tinggal beberapa hari je lagi Ramadhan akan meninggalkan kita kan.Alhamdulillah kita masih lagi di beri peluang olehNya untuk merasai ibadah puasa pada tahun ini.

Cik Nur bersyukur sebab dapat menjalani ibadah puasa ini dengan baik.Semoga ibadah kita ini diterima oleh Yang Maha Esa.In Shaa Allah :-)

Dah ada yang bercuti ke hari nie..dah ada yang balik kampung..atau dah sampai pun kat kampung..Cik Nur masih bekerja lagi.Esok pun kerja.Iyelah,Cik Nur kan solo,belum ada family sendiri.Kiranya setiap kali raya takdelah sibuk sangat buat persiapan.Persiapan pun yang biasa-biasa je.Kampung pun takde nak balik. Apepun raya tetap raya kan..hik..hik ^-^

Di kesempatan ini,Cik Nur nak mengucapkan Selamat Hari Raya pada semua kawan-kawan blogger
Cik Nur. Tak lupa juga pada semua yang sudi singgah dan sudi baca blog Cik Nur yang tak seberapa nie.(saya budak baru belajar)...Segala kesilapan dalam penulisan,tersalah kata harap di maafkan ye.
Kosong kosong tau ^-^...






Pada yang bercuti,selamat bercuti.Pada yang balik kampung,semoga semuanya selamat pergi dan pulang. Pada yang bekerja dan tak dapat cuti raya tue,selamat bekerja la ye.Tahun nie kena kerja,tahun depan mesti dapat cuti kan..Cik Nur cuti seminggu tau..hik..hik ^-^


Ehhh lupa pulak..Sebenarnya Cik Nur nak kongsikan satu berita gembira..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Cik Nur up gambar je dulu.Nanti lepas raya Cik Nur story mory okayyy... ^-^

12 comments:

  1. selamat hari raya cik nur. esok akak pon masih keje. cuti raya seminggu jugak...

    p/s: cincin apa tuuuu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya juga...
      p/s : hihihi...

      Delete
  2. selamat hari raya..tu cincin merisik ke tuuu?? kalau betoi tahniah ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya juga mia izzati ^-^

      Delete
  3. Replies
    1. selamat hari raya juga our story ^-^

      Delete
  4. alhamdulillah :) salam aidilfitri ciknur...

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya Cik Nur dari Ros sekeluarga,.
    eh cincin apa tu?. cepatlah share:) hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya juga Ros..
      eh..eh..nnti Cik Nur story ye..^-^

      Delete
  6. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Cik Nur sekeluarga... Mohon maaf zahir dan batin andai ada terkasar bahasa... :) kosong2 yer…
    eheemm... ada berita gumbira? :D

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya juga acik idah & family..0-0 ye^-^

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KoMeN DiSiNi ^-^

Popular Posts