Jom Ikut

May 30, 2014

Segmen : Jom Teka Barang by Dik An

Assalamualaikum

Salam Jumaat semua.

Jom semua kita join segmen dari blogger Dik An's nie.. Segmen nie mudah je.

Segmen teka barang.Kita perlu teka apa hadiah yang ada dalam kotak kat bawah nie..

Agak-agaknya apa ek..

 ***Segmen nie berakhir 31 May 2014...Klik kat gambar kalau nak join ye ^-^






 Melalui kepakaran Cik Nur sebagai ahli nujum,Cik Nur teka barang dalam kotak itu ialah ............

Teddy Bear




Cik Nur pernah dapat kotak yang macam nie ^-^


Dan barang dalam kotak tue ialah Teddy Bear ^-^


11 comments:

  1. Selamat meneka Cik Nur... hehehe.... dan semoga berjaya :)

    ReplyDelete
  2. Comel teddy bear & kotaknye.
    BTW, good luck tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tue hadiah birthday nur bln 3 hr tue..hihihi..

      Delete
  3. Assalamualaikum...terima kasih sudi join segmen Dik An yang tak seberapa ni ye...

    ReplyDelete
  4. Hei ,Salam perkenalan . Saya datang singgah dan menjemput Jomlah Join ~~goodluckk .
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/05/giveaway-rm300-by-blog-pancing-elih.html(4june)
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/05/giveaway-cantik-bersama-hesta-facial.html (31mei)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai..salam kenal juge...trima kasih sudi singgah sini ^-^

      Delete
  5. jawapan barang dalam kotak itu ialah TUDUNG...tiada siapa yang meneka dengan betul..hadiah diberi ikut random...Cik Nur tak menang..xde rezeki..hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh tudung ke? Tak perasan pulak dah kluarkan jawapannye.
      http://drshikinzainal.blogspot.com

      Delete
  6. Good luck sis..selamat bersegmen ya..:)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KoMeN DiSiNi ^-^

Popular Posts