Jom Ikut

Apr 25, 2014

Akhirnya..Mengalah...Terpaksa...

Assalamualaikum

Setelah hampir 3 hari Cik Nur bertahan,buat macam tiada apa-apa..Buat rileks aje,akhirnya.................... Cik Nur tewas juga..Terpaksa akur dan mengalah jua..sobs..sobs..sobs...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Sakit kepala yang teramat sangat.Biasanya kalau sakit kepala tue,Cik Nur makan panadol actifast tue selalunya akan ok.Tapi kali nie.......ermmmmmm.....tak berkesan pulak...akhirnya ke klinik la jawabnya..


Pn.Doktor : iye,awak sakit ape

Nur : saya sakit kepala la doktor.pastu saya sakit tekak..rasa macam nak demam pun ade.. 

Pn.Doktor : dah berapa hari awak sakit nie..

Nur : dah dekat 3 hari..ngeee...^-^

Pn.Doktor : ok saya check tekanan & darah awak ye..ok nganga mulut..tekak awak merah sangat nie..

Pn.Doktor : ermm...awak datang sini drive sendiri ke

Nur : x la doktor,saya datang ngan kawan

Pn.Doktor : cik abang ke

Nur : senyum aje.. (dalam otak terpikir,eh..eh..kenapa doktor nie tanya camtu..)

Pn.Doktor : nie kalau awak drive tadi dah lame awak boleh eksiden tau..tekanan awak tinggi..kenapa malam nie baru nak datang jumpa saya.lain kali rasa sakit datang sini terus..ke awak nie takut jumpa saya..

Nur : errrrrr....ye ke doktor..

Pn.Doktor : saya bagi awak ubat yang kuat sikit.ubat nie kalau awak makan awak akan tidur.tapi jangan risau,esoknya awak akan bangun.

Nur : (dalam otak duk pikir...eh..eh..doktor nie gurau-gurau pulak...hihihi...)

Pn.Doktor : pasni,awak ajak cik abang awak tue pergi makan lepas tue baru awak boleh makan ubat..

Nur : mata terkebil-kebil sambil mengangguk paham...senyum...cakap terima kasih & assalamualaikum doktor...            

Pn.Doktor kat klinik nie memang peramah..Suka bergurau pun ye...Caj kat sini pun tak mahal sangat..hihi..

Cik Nur pergi ke klinik nie pun sebab Cik Nur perlu sihat..Sebab hujung minggu nie Cik Nur ada reunion geng sekolah masa tingkatan 3 dulu..Dah bayar dah pun..Rugi la kalau tak pergi kan.Lagipun dah lama tak jumpa dengan mereka tue..hihi...

Malam nie tak dapat la berbadminton...wuaaaaa sedihnya.... :-(





16 comments:

  1. semoga cepat sembuh... bagusnya doktor peramah kan... hilang sikit rasa sakit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih... alhamdulillah,nur dah sihat...
      doktor peramah...servis klinik nie pun ok... hihi...

      Delete
  2. Jaga kesihatan. :) Cepat sembuh ya?

    ReplyDelete
  3. pandai bergurau doktor pun.. huhu.. semoga cpt sembuh yer..

    ReplyDelete
  4. Baiknya doctor tu...kena check semula tak tekanan darah tinggi tu? Saya pun kena sakit kepala teruk hari tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah,nur dah sihat...nur memang klu sekali kena sakit kepala memang teruk..

      Delete
  5. pandai DR tu ambil hati pesakitnya kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. dr nie baik...layanan klinik nie pun ok :-)

      Delete

TeRiMa KaSiH KoMeN DiSiNi ^-^

Popular Posts