Jom Ikut

Mar 8, 2014

Selamat Ulangtahun Kelahiran Cik Nur Aizah

Assalamualaikum





Tengok gambar kat atas tue pun dah tau kan,Cik Nur nak cerita pasal apa..hihihi...Hari nie 08 Mac 2014, genaplah umur Cik Nur 30...Argghhhhh tidaaaaakkkkkk!!!!!!!! Dah 3 series.....Ohhhhh....Macam tak percaya je...Tapi percayalah wahai Nur Aizah...Lepas nie,dah takde dah dua puluh dua puluh bagai..Dah tiga puluh hokeyyyy....glurpppppp.....

Cik Nur dilahirkan pada 08/03/1984,tepat jam 7.26 petang (lahir masa maghrib nie,patutlah masa kecik-kecik kuat nanges..hihi)..Cik Nur nie anak bongsu dari empat orang adik beradik.Bongsu,tapi tak manja sangat tau..Manja sikit-sikit je..Tapi along,angah & kakak Cik Nur cakap Cik Nur nie memang kuat nangis masa kecik-kecik.Pastu sikit-sikit mak,sikit-sikit mak.Mak hilang kejap pergi kedai pun,Cik Nur boleh meraung-raung macam kena tinggal setahun.huhuhu...Cik Nur nie memang penangis orangnya.. Sekarang nie pun sikit-sikit nak nangis,tapi selalu nangis bila tengok cerita sedih la..Siapa tak nangis kan kalau tengok rancangan Bersamamu TV3 tue..Sedih tau..

Alhamdulillah hingga hari ini,Yang Maha Esa masih lagi memberi peluang pada hambaNya untuk berada di dunia ini.Masih diberi peluang untuk perbaiki segala kesilapan dan kesalahan diri yang dilakukan sepanjang 30 tahun ini.Walaupun perjalanan hidup Cik Nur nie banyak cabaran,dugaan dan rintangannya,namun Cik Nur bersyukur kerana diberi kekuatan oleh Yang Maha Esa untuk hadapinya.

Meniti usia yang ke -30 nie,Cik Nur berdoa agar terus diberikan kesihatan yang baik,dimurahkan lagi rezeki,diberikan kegembiraan dan dapat menjadi HambaNya yang terbaik.Cik Nur juga berdoa agar Allah permudahkan Jodoh buat Cik Nur...Allah menemukan kita dengan orang yang salah pada mulanya sebelum Dia menemukan kita dengan orang yang betul pada akhirnya...Cik Nur percaya Janji Allah itu Pasti..In Shaa Allah.. :-)

Semoga hari-hari yang mendatang ini,memberikan Cik Nur lembaran baru dalam kehidupan Cik Nur...

Yang Buruk Jadikan Pengajaran,
Yang Salah Hendaklah Diperbetulkan,
Yang Baik Mestilah Dikekalkan,
Yang Indah Jadikanlah Kenangan....







Kalau lah dapat kek Birthday yang macam nie kan besstttt...Teringin la...huhuhuhu

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

google



Ohh lupa pula,birthday Cik Nur nie sama tarikhnya  dengan Hari Wanita tau..Bangga sekejap...hihihi...
Untuk semua Wanita,Selamat Hari Wanita...Semoga kita semua menjadi Wanita yang Cemerlang,Gemilang dan Terbilang... :-)





6 comments:

  1. selamat hari lahir cik nur.. beza umur kita 3 bulan.. aiza lahir akhir bulan 12 tanun 1983.. hehe.. semoga dipanjangkan usia, diberkati Allah selalu dan bahagia di dunia dan akhirat.. best kalau dapat kek macam tu.. :D
    p.s:selamat hari wanita juga untuk cik nur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaflah Cik Nur dah lame x update blog...huhuhu...
      kira kite nie beza 3 bln tp tahun lain..hihihi..
      trima kasih Aiza..mudah-mudahan..amin :-)

      Delete
  2. wah pic dolu2 tu cute sgt ! hehehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KoMeN DiSiNi ^-^

Popular Posts